Monday, May 22, 2006

Nu gäller det

Ja nu drar det ihop sig. Det är några veckor kvar innan vi reser till USA. Innan dess är det mycket som ska fixas. Visum, sprutor, packning mm mm.

Målet är att huset ska vara respektabelt innan vi lämnar det för 4 månader. Ska det vara möjligt borde jag börja i detta nu. Men..... nu har jag ju just startat min första blogg och då kan man ju inte bara springa iväg och göra annat.

Den 28 juni går resan till USA, har gjort det förr fast på egenhand. Aldrig med barn. Jag antar att det är slut på spänningen med att flyga redan efter första kort flygturen mellan Landvetter och Heathrow. Att vi sedan ska flyga en lite längre tur från Heathrow och Washington, är nog inte lika intressant.

Ska göra ett försök att hålla liv i min blogg nu innan vi åker och under vår vistelse i det stora landet i väster. Får väl se hur det går.

Nu ska jag sätta igång en tvätt. Hmm, en rosa får det nog bli.

1 comment:

Prinsessmamman said...

Welcome to Blogotopia! Nice to have you out here!