Saturday, May 27, 2006

Fint väder

Äntligen lite solsken! Har gått en morgon promenad, trimmat gräskanter, planterat blommor i mina blomlådor mm. Men så mulnade det på och nu sitter vi här inne och slappar lite.

Storasyster och lillebror badar, det är förvånansvärt tyst så jag ska nog gå och kolla in läget.
Det var lungt, de har inte dränkt hela tvättstugan ännu.

Om drygt en timma är vi bortbjudna till goda vänner, det ska bli kul. Barnen brukar kunna ha riktigt skoj de också.

Sen får vi se vad barnen har planerat för lilla mamsen i morgon. Min egen mor får ett fotvårdspaket och svärmor får blommor.

2 comments:

Prinsessmamman said...

Vad hände? Någon överraskning? Här hände inte mer än att jag fick den stora äran att vakna 6:50 med två pigga tjejer i sängen och en bortrest pappa... =(

Ulle och familjen said...

Jag fick inträde till Robin Beach. Någon hurtig make i gänget hade ringt runt till en massa andra makar och tillika pappor och tänkt att vi mammor kanske skulle vilja ha en tjejträff. Tanken var god, men när i hela friden ska jag hinna det? Det ska ju samordnas med ca 5-6 andra tjejer. Det är ju inte så himla långt tills vi åker.