Friday, April 20, 2007

Igen!

Ja det är ju inte många timmar sedan jag skrev senast, så detta är ju lite smått otroligt, att jag redan skriver igen.
Ledig dag tillsammans med barnen, en sjuk alexander dock. Fick en tid för Rebecca på Barn i Lidköping på måndag, de ska pricktesta henne för att se om hon är allergisk mot något mera än det vi redan vet. Det blir en lite stressig dag. Jag ska först vikariera i Saleby fram till 13 sedan åka hem och hämta barnen på dagis för att vara på sjukhuset till 14.30. Men det ska vi väl klara av. Hoppas att det inte blir för mycket för barnen bara.

Helgen blir väl kanske inte som vi tänkt oss men så kan det ju bli ibland.
Huvudsaken är ju att Alexander blir bra.

Har tänkt mycket på USA tiden det sista. Jag önskar verkligen att jag kunde åka tillbaka dit en stund. Det vore den utlimata moroten för mitt viktfight. Men också helt omöjlig. Skulle vilja se Charlottesville igen, bara få en möjlighet att få se allt igen, att få bekräftat att det inte var en dröm utan verklighet och att det finns kvar. Ja jag vet att jag lite kansig men detär så jag känner.

Nå ja, nu ska jag ta i tu med tvätten och mitt kontor.

No comments: