Friday, October 03, 2008

Kom igen

Har just tittat på semesterbilderna från vår tur med husvagnen i somras. Det fanns några foton på mig och jag kan nästan tycka om det jag ser. Jag kan också se att jag lagt på mig fler kilon sedan dess. Mina runda kinder börjar komma tillbaka och jag fyller snart ut min gamla Bh igen. Min man är väl den ende som tycker att det är skoj. Men han vet också hur jag kämpar och jag tror inte han misstycker om de skulle krympa lite igen.
Jag hoppas att minnet av dessa bilder kan hjälpa mig att komma igen och ta tag i livet, ta tag i mina matvanor och få ordning på livet.

Har försökt bjuda hem 5 olika par av våra vänner men alla hade planer så det blir nog en lugn kväll hemma i TVsoffan. Det nya programmet med kändisar på is blir det säkert om vår dotter får bestämma. Hon älskade ju Let's Dance i våras.
Men det ger mig också möjlighet att fixa lite med mitt kontor och kanske ordna en meny för veckan som kommer. Måste försöka, jag vill ha tillbaka den figur jag hade i somras. Så är det bara. Så nu måste jag kämpa.......

1 comment:

Anonymous said...

Med höstmörkret kommer de krypande... Jag började så bra här, med bikinidagar hela tiden, men nu har jag upptäckt allt gott som finns och är där jag brukar igen... Lycka till!