Friday, October 10, 2008

Oj då

Så det kan bli.
Jag har sedan i våras två olika bloggar. Denna och en som jag använt lite mer som dagbok under våren då jag kämpade med min viktnedgång.
Förra inlägget var tänkt att hamna i den andra bloggen, men så blev det nu inte.

Det har hunnit bli oktober. Dagarna rusar förbi som vanligt. På söndag åker Marcus till Grekland på konferens, han har fått resa en del det sista. För någon vecka sedan var han i Paris på konferens. Själv har jag som längst varit i Stockholm på konferens i två dagar.

Ska jobba i två hela veckor till sedan är det lov i en vecka. Jag har kompetensutvecklingsdagar måndag och tisdag så jag är inte ledig hela veckan. Men eftersom Marcus jobbat mycket det sista så ska han vara ledig den veckan, så barnen får ändå vara lediga. Det är skönt.

Har varit hos tandläkaren med Rebecca i dag på morgonen, det gick som vanligt bra, hon är så duktig och får hela tiden beröm av tandläkaren. Det är skönt. Hon har haft stora problem med sina tänder och hon ska laga ytterligare två små hål.

Alexander växer fort nu. han har lika stora fötter som sin storasyster och är snart i kapp när det gäller kläder också. Men det är väl se det är.

No comments: