Friday, June 23, 2006

Midsommar

Men vilket trevligt väder!!!
Tänk att det har varit så fint väder så länge och så just till midsommar blir det sämre. Det är ju lite trist att inte kunna sitta ute och äta lunch. Vi skulle åkt till Kållandsö nu till lunch, men vi skippar det och åker ut till midsommar firandet börjar vid 16 i stället. Då finns det dessutom mera tid till att tvätta. Maskinen får jobba som aldrig förr. Jag har till och med lånat ytterligare en torkställning utav min mamma. Så nu kan jag fortsätta tvätta lite till.

Jag har mina ideer och brukar torka tvätten halvtorr i tumlaren och sedan hänga tvätten så blir den inte så skrynklig. Som vanligt skulle jag ha börjat med tvätten för länge sedan, men nu blir det som det blir. Intensivt!

En del kläder ska packas ner till midsommar firandet på Kållandsö där vi tillbringar en natt. Sedan ska vi hem och tvätta färdigt och packa ner det som ska med på USA resan.

Huvudet känns dubbelt så stort som vanligt. Det är mycket nu. Måste hinna tvätta, komma ihåg vad som ska med till Kållandsö, vad som ska med till USA, vart jag ska ringa på måndag mm. Dessutom får jag inte glömma, tandläkaren, sprutan och biblioteket.... Det var säkert något mera... Jo och så ska jag ända på länken till min mans blogg som inte blev rätt. Ska dessutom maila i väg det sista till jobbet innan vi åker.

Nu ska vi äta.

No comments: