Thursday, June 22, 2006

Mycket nu

Ja nu var det en hel evighet sedan jag skrev. Det har varit mycket hemma och mycket på jobbet. I går arbetade jag min sista dag, i alla fall på jobbet. Ska göra färdigt lite via datorn här hemma och sedan maila in. Nu tar det vid här hemma. Det ska tvättas och städas. Först ska vi då packa inför midsommarhelgen. På söndag kväll ska vi packa för vår långa resa. Det börjar kännas lite väl stressigt. Mannen är dessutom på konferens fram tills idag. Han har varit borta sedan i söndagskväll. Tack och lov kunde mina snälla svärföräldrar ställa upp som barnvakt i tisdags kväll är vi skulle ut på tjejmiddag. Det var kul att sitta ner med tjejerna en stund.

Det känns lite konstigt att tänka att man talat med vissa personer sista gången på drygt fyra månader. Men tiden kommer säkert att dra förbi fort. När vi kommer hem är det bara några veckor kvar till 1:a advent. Det är mycket som ska hinna fixas innan vi åker. Jag ska personligen till tandläkaren två gånger, till optikern, till vårdcentralen för en spruta, lämna böcker på biblioteket, fixa resväskor, kolla hur mycket vi får ta med mm mm. Så jag ska börja med att kolla hur mycket vi får ta med oss, det står nämligen olika. Sedan vet vi hur stor resväska vi kan köpa. Nu är det nog bäst att sätta igång.

2 comments:

Prinsessmamman said...

... o så ska du ju länka om den felaktiga länken som du inte hittade adressen till!

Trevlig resa!

Ulle och familjen said...

Hm. Ja just det! =)