Sunday, May 13, 2007

Alltid lika svårt

Jag vet aldrig vad min inlägg ska heta, det är ibland jätte svårt att hitta på någon överskrift det det jag ska skriva om.

Det har hunnit bli söndag och dessutom kväll. Har varit en ganska slö dag vilket passar mig. Har till och med vilat middag idag. jag är väl lite orolig för morgondagen. Det är ju inte direkt så att jag gillar att dra ut visdomständer. Det brukar ju gå bra men ändå..... blä.

Det fina vårvädet har kommit av sig lite idag. Det har inte varit kallt eller så men det har regnat en hel del. Men jag antar att det behövs. Regnet sköljer ju bort lite pollen så jag antar att det är ganska bra.

Kommande vecka är ganska händelserik. På tisdag är det föräldramöte för Rebecca. hon börjar ju förskoleklass till hösten och nu ska vi få träffa fröken. Det ska bli lite spännande tycker jag.
På onsdag efter jobbet åker Marcus till Kållandsö för att paddla kanot med sin kusin. De kommer att övernatta på någon ö ute i skärgården antar jag. Jag ska på "dam träff". Ska försöka att dra ihop ett gäng damer i alla åldrar för att ungås och lära känna varandra. Får väl se om det kommer några.
På torsdag åker jag och barnen till Kållandsö för att möta upp med Marcus och Samuel med familj. Om vädret tillåter så sover vi där en natt i tält. Det ska också bli spännande.

Till helgen ska vi nog vara lite barnvakt till kusinen till barnen, några andra planer har vi inte. Skönt med kort vecka och lång helg!!!

Har varit och kollat på Marcus när han spelade fotboll i kväll, efter det tog jag lite kort i trädgården på vårt blommande träd.

Nu är veckan i det närmsta slut och jag ska lägga mig tidigt i kväll, det är en tuff dag i morgon!!!
Från 2007-05-13 b

1 comment:

Anonymous said...

Hm, jag vet inte inte varför det står "0" på kommentarer! Jag ser iallafall dina inlägg när jag är inne och redigerar i bloggen, tex skriver nytt inlägg.
Hoppas det gick bra hos tandläkaren idag! Jag har dragit två visdomständer, inte roligt.
Ses snart! kram