Tuesday, May 22, 2007

Ett helt år!

Ja så var det tisdagen den 22 maj och ett helt år har gått sedan jag startade min blogg. Tänk vad mycket som har hänt sedan dess. Tiden går snabbt.

I dag så har då äntligen paketet från H&M hittat till Götene och det är redan hämtat från ICA. Rebecca blev överlycklig över alla sommar kläderna. Alexander hittade genast det som hörde till honom. Så i morgon får vi se om vi hinner prova allt. Misstänker att det kan hinna bli torsdag innan jag hinner med det. Vi får väl se.
Byxorna som jag beställde till mannen fanns dock inte att finna i denna kartong, men det fixade jag snabbt med ett samtal till H&M. Så de kommer i nästa paket.

Hm, jag vet inte vad jag ska skriva mera så jag avslutar väl för idag.
Är inte helt 100% säker på att detta är rätt utseende för min blogg så lite åsikter från er som läser den vore trevligt.

1 comment:

Anonymous said...

Hm, helt ärligt så gillade jag det förra utseendet bättre.
Jag ser fram emot att få köpa lite kläder till Anton. Nu får han mest ha ärvda. Fast det blir ju väldigt billigt förstås.