Sunday, May 27, 2007

Hm.

Har fått indikationer på att min sida inte blev till det bättre efter min "make-over". Men jag tyckte att den gamla stilen började bli lite trist. Det fanns inte allt för många andra som föll mig i smaken. Hm, måste tänka över det hela.

Helgen har varit trevlig.

I lördags hade jag planerat att åka till Lidköping för att köpa regnkläder till Rebecca. Det kändes som att det var dags för dubbletter, regnkläderna finns kvar på björnarnas avdelning på dagis och jag hämtar henne på myrans avdelning. Nu var det läge att se till att det finns en uppsättning regnkläder hemma också. Det händer ju trots allt att det regnar på helgen ibland. Det blir bra att ha till hösten och förskoleklassen också.

Fick sällskap av en vännina och hennes dotter, jämnårig med Rebecca. Det blev en dag med tjejerna, det var jätte trevligt.
Marcus skulle spela dator med sin gamla vän från Skövde tiden, men han meddelade på lördagsmorgonen att han blivit sjuk inte skulle dyka upp. I ställer spelade bara Marcus och hans lillebror dataspel hela dagen.

I dag söndag har jag och barnen varit hemma på förmiddagen. Marcus gick till mötet. När klockan närmade sig halv 12 drog vi oss i väg till Coop för att leta efter en present till min lilla mamma. Därefter bar det iväg till just lilla mamma för att äta middag. Vi spenderade resten av eftermiddagen där och på väg därifrån åkte vi till ICA för att handla. Sedan hem. Marcus hade match och lämnade oss andra hemma. Barnen ville bada och eftersom det är ledig dag i morgon så fick de göra så. Vi åt sen kvällsmat och nu försöker barnen att somna.

Nu återstår att se vad den kommande veckan har att erbjuda!

3 comments:

Anonymous said...

Grattis på mors dag (i efterskott)! Hur blev du firad?

Förresten, den nya sidan är också fin!

Prinsessmamman said...

Skulle vilja kunna göra egen layout på min blogg men hur katten gör man det!??! =)

Ulle och familjen said...

Bra fråga!!