Wednesday, November 28, 2007

Noll koll.

Skrev i måndags att jag var tvungen att vila inför "Funky Kids" uppvisningen, som enligt mig skulle vara dagen efter. Men så var det inte. Den uppvisningen var i dag onsdag.

Marcus har varit hemma med Alexander tisdag och onsdag, i dag fick Alexander en remiss till röntgen. Det var en liten fin fraktur i hans lilla fot, så det är därför han fortfarande inte riktigt vill stödja fullt ut på foten. Men det behövdes inte gipsas eller så. Så vi ska göra ett försök med dagis i morgon. Jag har ju bara elever på förmiddagen så det borde kunna gå bra.

I dag på eftermiddagen somnade min morfar in efter en tids sjukdom. Det var kanske bäst så för honom, han mådde inte så bra det sista och det kan verkligen inte vara något roligt avslut på livet att ligga i smärtor. Sedan mormor gick bort för två år sedan har han varit så ensam, hoppas att de träffas nu igen.

Som jag skrev i måndags, det händer lite mycket nu. Men så blir det ibland.
Vi satte vår första tapetvåd i går kväll och ska försöka sätta upp någon till innan vi lägger oss.

No comments: