Friday, October 13, 2006

Igen!!!

Gjort det igen!!! Skippat att skriva.

Det hände kanske inte så mycket spännande i går. Vi var hemma på förmiddagen, efter lunch åkte vi runt för att leta presenter. Det är ju några somfyller år i nästa vecka och då måste man vara ute i god tid. Det tar ju ca 1 vecka att skicka per post. Får skicka paketen idag. Så får vi hoppas att de kommer fram i någorlunda tid. Kan dock inte tala om vad jag köpt, eftersom några som fyller år kanske läser min blogg. Det får alltså förbli en hemlighet.

Vi gick en kort promenad med vår nya vagn, Ezri och Kiera var ute och lekte så sannade till där en liten stund.
Marcus spelade Volleyboll i går kväll och vi följde med för att titta på en liten stund. Sedan åkte vi för att se om vi kunde hitta ett regnskydd till vagnen. Det var inte lätt, det verkar som om jag får beställa på internet. Det som inte är bra med det är att man inte vet om det passar och att det börjar bli ont om tid.

Det mest spännande som hände i går var förmodligen den räkning vi fick från sjukhuset. Spännande är nog inte rätt ord, förskräckelse är nog mera ordet jag bör använda.....Första räkningen var på 268 dollar (ca 2000 kronor) räkningen i går var på 2363 dollar (närmare 18 000 kronor). Det kommer ytterligare räkningar på ca 200 dollar (ca 1500 kronor). Så lite drygt 12 timmar på sjukhuset kostade oss dryga 21 500 kronor. Då har vi inte räknat in medicin för nästan 800 kronor. Det är tur att vi har försäkring!!! Men vi måste först lägga ut pengarna för att få tillbaka dem när vi kommer hem. Det är ju helt sjukt!!!

I dag ska vi ut och äta lunch med Jenelle och tjejerna. Det blir nog Mc Donalds, det finns ett i närheten som fortfarande har lekrum. Då kan man sitta ner och prata lite också.

I kväll ska jag och Rebecca sova över i kyrkan tillsammans med de andra barnen och deras föräldrar. Det ska bli lite spännande och se hur det går. Vilken rolig idé. Det börjar 6.30 i kväll och är slut 8.30 i morgon bitti. De äldre barnen har inte sina föräldrar med sig men det finns ledare.

Det kommer att innebära att jag inte skriver mera idag, men att jag kan skriva mera i morgon kväll.

No comments: