Wednesday, October 25, 2006

Kväll

Det är onsdag kväll och Marcus sitter i soffan och avnjuter en jordnötssmörsmacka och tittar på hockey. Himmlen för honom, hockey på hela väggen!! Mindre roligt för mig som inte gärna kollar på sport på TV. Men klockan är strax efter 11 på kvällen så jag tror att jag ska gå och lägga mig och lyssna på min bok i stället.

Det var tur att jag gick upp till mina badhulliganer tidigare idag. Fick avbryta badandet, det flöt ca 1 cm vatten i hela badrummet. Hade ett elände innan allt vatten var upptorkat. Vet ju inte hur väl tätat det är i dessa hus, och det sist vi skulle vilja ha nu är en vattenskada.

Det är för tillfället 2 grader varmt ute, det villsäga, det är ganska svalt ute. Det ska bli någorlunda fint väder på söndag som det verkar, om så är fallet så blir det nog vår sista chans att åka till Shenendoah och ta höstbilder. Men det få vi väl se då.

Jag har börjat plocka ut sommarkläderna ur barnens garderob och laggt i en av våra väskor, tror inte att vi kommer att behöva dem mera nu. Håller på att tvätta lite allt eftersom så att det mesta ska vara rent när vi åker. Det börjar krypa lite i kroppen och det är blandade känslor inför hemresan. Träffade Eva i dag och de är inte alls glada att vi ska åka hem. De är så härliga, vilken familj. Kommer att sakna dem och så mycket annat när vi åker hem. Hoppas att vi kommer att klara av att hålla kontakten.

Näpp, nu tror jag att jag ska borsta tänderna och knyta mig.

No comments: