Saturday, October 28, 2006

Lördag

En lugn lördag. Började lugnt och slutade lugnt.
Det har varit en solig och vacker höstdag, dock blåsig. Vi får väl se om vi kommer upp i bergen i morgon för att ta lite bilder. Vädret ska vara fint i morgon också, men det finns mycket vi vill göra och måste göra innan vi åker hem.
Köpte nya resväskor idag, jag känner mig ganska säker på att vi ska få med oss det som är viktigt. Men planen att ta med bilkuddarna hem får vi nog ge upp. Utöver dem så tror jag att det mesta ska komma med. Nu ska jag bara försöka att få det mesta rent så att jag slipper tvätta allt för mycket när jag kommer hem. Dessutom så ska huset städas, det ska diskas och bilen ska tvättas och damsugas.
Inget som vi inte hinner på 4 dagar.

Marcus har varit på en Amerikansk Fotbollsmatch, det var nog inte lika spännande som han tänkt sig men en häftig upplevelse. Jag och barnen åkte för att köpa lördagsgodis och resväskor. Annars så har vi inte gjort så mycket, tvättat några maskiner och diskat lite.

Nu är det kväll och jag ska snart gå och lägga mig, passa på att dra nytta av den extra timmen vi får i natt.

No comments: