Wednesday, October 11, 2006

Kväll!

Klockan är halv 11 på kvällen och jag ska försöka att lägga mig i någorlunda tid i dag.

Dagens händelser.. Vi åt lunch tillsammans med pastor Pete och hans fru Fran. Det blev en lång lunch med mycket sagt. Det var intressant att prata med dem och det var roligt att träffa dem privat.

Eftermiddagen har vi tillbringat hemma, det blev dags för middag. Jag försöker att göra åt en del av det vi har i skåpen. Det är inte så mycket men med snart 3 veckor kvar så börjar jag redan tänka på att det helst ska vara tomt i skafferiet när vi åker här i från.

Efter maten åkte jag och Rebecca till kyrkan för att gå på våra "Classes", jag går på "Grace" och Rebecca på "Rainbows". Det börjar klockan halv 7 och slutar klockan 8.

Tänker allt mera på vår hemresa, hur vi ska packa, om vi behöver lämna något kvar, hur vi ska lösa överlämnandet av bilen till familjen igen, om resan hem kommer att gå lika smidigt som den gjorde när vi åkte hit och förståss, hur kommer vi hem från Göteborg?

Jag tror att allt kommer att ordna sig, men jag är ju sådan att jag funderar och tänker på saker långt i förväg. That´s me!

No comments: