Friday, September 29, 2006

Fredagkväll

Nu har det gått flera dagar sedan jag senast skrev. I onsdags morse var det senast. Sedan dess har vi förstås gjort en hel del. Men just nu kan jag inte för mitt liv komma ihåg vad vi gjorde i onsdags, på kvällen åkte vi till kyrkan men tyvärr så var cooking class inställd, min class som jag går på nu var inte lätt för dem att hänga med på, jag hänger inte heller med på allt de säger. Men de följde med en stund i alla fall.
I går torsdag åkte vi ner till Down Town Mall och letade vykort och frimärken. Vi åt glass och drack kaffe. Lunchade på Mc Donalds och fortsatte till Marcus jobb för att hämta honom. Vi åkte till Mallen och gick där ett bra tag. Det började åska och regna och det regnade inte lite kan jag säga. Regnet fortsatte resten av kvällen. Vi åt middag hemma.

I dag fredag har vi damer och barnen varit hemma större delen av dagen. marcus och Micke var ute på förmiddagen innan Marcus var tvungen att jobba. Vi åt lunch hemma och bestämde oss för att åka ner till Down Town för att kolla på konserten som brukar vara på fredagar, nere i paviljongen. Men jag hade läst fel. Det var ingen gratis konsert utan en som man fick betala för och den var dessutom på lördag. Så inte en siffra rätt. Vi åkte vidare till Cici´s för att äta pizza buffe. Rebecca sa att mormor tyckte att det var så gott att äta där.

När vi ätit åkte vi hem, men vi lämande bara av barn och killar, vi damer fortsatte ute en stund, jag skulle handla mat och de ville kika lite på lite kläder.

Nu är klockan halv 11, jag är SÅ trött av någon anledning och i morgon ska vi upp tidigt för att åka till Washington och kika. Det ska bli spännande, har ju inte varit där ännu. Får se om jag orkar avge någon rapport i morgon, men i så fall kommer den på söndag.

Ska se om jag inte kan lägga in lite bilder snart igen, det var ju ett tag sedan.

No comments: