Monday, September 18, 2006

Utmanad

Jag antar utmaningen som jag fick från Prinsessmamman. Har svårt att utmana 4 nya eftersom jag bara känner 2 som har bloggar och prinsessmamman är en av dem. hoppas att det går bra ändå.

4 jobb jag haft

¤ liggunderlagsrullare
¤ "köttbullerullare"
¤ au-pair
¤ lärare

4 filmer jag kan se om och om igen

¤ Dirty Dancing
¤ Anne på Grönkulla
¤ Sagan om ringen filmerna
¤ Robin Hood (m Kevin Costner)

4 städer jag bott i

¤ Charlottesville
¤ Skövde
¤ Seattle
¤ San Francisco

4 TV-serier jag brukar titta på:

¤ CSI
¤ Morden i Midsummer
¤ Extreme Homemakeover
¤ Äntligen hemma

4 platser jag vill besöka:

¤ Australien
¤ Ishotellet
¤ Grand Canyon (igen)
¤ Thailand

4 typer av websajter jag besöker dagligen:

¤ Aftonbladet
¤ Bloggar
¤ Charlottesville.org (vädret)
¤ Google

4 favoriträtter:

¤ Tacos
¤ Plankstek
¤ Kycklingwok
¤ Hembakt pizza på sten

4 ställen jag känner mig bekväm:

¤ Hemma
¤ Tillsammans med vänner
¤ I kyrkan hemma och i Charlottesville
¤ Charlottesville

4 som jag utmanar:

¤ Marcus

4 comments:

Prinsessmamman said...

Många rulljobb du haft. Inte undra på att är lite rädd för att bli för "rull"tig efter all god mat i USA! =)

Ulle och familjen said...

Vilken humor!!! =) helt rätt, vill ju inte bli mer "rull"tig!*ler.
Dansskola låter kul, funderar just på om vi har råd att låta Rebecca gå något liknande här i några veckor innan vi åker hem, hon skulle gilla det!
Lycka till i morgon och hoppas att ni inte behöver stressa ihjäl er i morgon bitti!

Ulle och familjen said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Prinsessmamman said...

Det gick bra. Hon hittade dem själv efter bara några minuter och hon hade haft det toppen på dansskolan!