Wednesday, September 27, 2006

Onsdag morgon

Vi har haft stora problem med internet den sista tiden. Jag har hamnat efter i mitt bloggande, har skrivit i ett vanligt dokumnet som jag precis lagt in. I går eftermiddag åkte vi upp till Nationalparken Shanendoah. Vi tittade på utsikten och gick en liten sväng, vi hittade en liten affär där vi kunde köpa kort mm. Vi åkte hemmåt och åt på vår favorit restaurang Cici´s pizza. Och jag tror att våra gäster gillade maten också.

Idag tror jag att vi kommer att ta det lite lugnt, åka till shoppingcentret en stund, äta middag hemma och sedan åker i alla fall några av oss till kyrkan frammåt kvällen.

Får se om jag skriver mera i kväll.
Alexander mår bra och ännu har vi inte sett tecken på att någon av oss andra blivit smittade. Får hoppas att det fortfätter så.

Nu är det dags för frukost.

No comments: