Tuesday, August 08, 2006

Fler bilder

Nu har jag lagt in fler biler på vår hemsida. Det tog ett tag för mig att begripa mig på hur det funderade så det inte så tydligt i vilken ordning albumen ska komma. Börja nedifrån, det det första, arbeta dig sedan uppåt. Ska skriva datum hedanefter så blir det lättare för er att hitta rätt. Ska fösöka att ändra titlar på de andra, får se om jag hittar hur man gör.

Alltså lösenodet är: brohedeiusa.
Välj ett album, det finns nu fyra stycken. Klicka på view pictures och sedan letar du reda på knappen slideshow precis över bilderna så ska det funka.

2 comments:

Prinsessmamman said...

Nu har jag kollat in en hel massa bilder! Kul att se hur ni bor. Ser ju bra ut, men varför envisas amerikanerna med alla dessa heltäckningsmattor överallt?!!?

Vilka söta ungar ni har!

Ulle och familjen said...

Ja vad ska jag säga... Vi bor bättre än vi trodde. Marcus bihandledare så att vi skulle vara väldigt glada över att kunna bo som vi gör för den summan som vi betalar. Heltäckningsmattorna är ett stort frågetecken. Men det blir allt mer populärt att lägga in trägolv, här också. Man ser det mer och mer, men de har svårt att släppa heltäckningsmattorna. Vi tar åtminstonde av oss skorna. Men det tror jag att en hel del familjer gör numera.
Ungarna, ja vist är de söta, kan inte begripa varför Rebecca envisas med att göra ett varggrin varje gång jag tar fram kameran. Ska försöka att lägga in nya badbilder i kväll. Ska försöka att skriva ett mail till Anitha som hon kan dela vidare till våra kollegier.