Wednesday, August 09, 2006

Skön dag!

I dag har det varit skönt väder, det har liksom varit friskt på ett annat sätt än tidigare. När jag gick för att hämta posten vi halv tre var det ca 25 grader varmt, inte så fuktigt som det brukar vara och lite vind. Kändes som en riktigt trevlig svensk sommar dag. Det kändes skönt.

Annars har dagen inte inneburit några överrakningar. Började dagen som så många andra. Vaknar, kliver upp, går ner till datorn för att se om det kommit några nya mail under natten. Blir alltid lika glad när det finns något att läsa. Efter detta ställer jag mig oftast vid spisen för att göra amerikanska pannkakor till frukost, försöker få liv i maken som oftats ligger kvar i sängen. När min frukost är färdig brukar han komma ner, då har han klätt sig och bäddat. Trevligt, men han borde börja tidigare, så idag har vi eller jag snarare pratat om att jag tycker att vi behöver ha lite bättre rutiner. Jag ska göra ett nytt försök med att komma iväg till poolen en sväng på morgonen för att simma lite. Det är mindre än två veckor tills vi åker till Kalifornien och när vi kommer hem är poolen förmodligen stängd, så det gäller att passa på.

Vi åt på Cici´s idag, Stället där man kan äta buffe för hela familjen för ca 100 kronor. Efter det åkte jag bara hem för att lämna Marcus och Alexander. Själv fortsatte jag tillsammans med Rebecca till kyrkan för att gå på min cooking class, Rebecca tycker att det är kul att samtidigt gå på samlingen för barnen, Rainbows.

Jag ska göra ett försök att lägga in lite bilder som jag tog idag vid poolen. Vi var helt själva där och klockan var väl 10 ungefär.

No comments: