Wednesday, August 16, 2006

Förväntan

Det börjar kännas lite tjatigt att skriva om att vi gick upp, åt frukost, skjutsade Marcus och åkte till poolen, det skriver jag ju var och varannan dag. Men det var i alla fall så dagen startade.

När vi kom hem från poolen så åt barnen lunch, jag satte mig vid datorn för att se om pengarna kommit in på mitt skypekonto. Det hade de gjort, så jag var tvungen att prova om det funkade också. Det gjorde det. Jag ringde till Kristina och pratade en lång stund, jag ringde till Anna Johansson och pratade en ännu längre stund, sedan avslutade jag med att ringa mamma en stund. Alltihopa kostade mig 30 kronor, vilket var ganska billigt tyckte jag, jag hade ju sammanlaggt pratat i nära 3 timmar. Så nu vet jag att jag kan ringa hem billigare, nu ska jag bara kolla hur det fungerar att vända på det, men det förklarar jag mera i morgon eller på fredag. Det var så roligt att kunna prata med några av mina vänner, de känns inte lika långt borta då.

Efter att barnen ätit och tittat på TV ett tag åkte vi i väg till Eva. Vi tillbringade resten av eftermiddagen där, det var kul. Vi kom i väg sent för att hämta Marcus och när vi kom till hans jobb var han inte där. Fick vänta en lång stund. Så jag blev i slutändan sen till cooking class. Men det gick bra ändå.

I morgon bitti åker vi till Kings Dominion, det ska bli kul, vi åker med familjen Smith så vi kommer säkert att ha det roligt.

Nu ska jag sova!

No comments: