Wednesday, August 02, 2006

Svårt

Tänk att det ska vara så svårt att få in bilder på min blogg. Det är något som inte funkar som det ska. Måste be Marcus hjälpa mig någon dag.

Idag har vi badat, vi har badat länge och två gånger. Vi åkte till poolen första gången vid 10 tiden i förmiddags, vi var där tills klockan var efter 1. Vi åkte hem, åt lite och Alexander sov middag. Vi hämtade Marcus och efter att han åkt för att spela volleyboll gick vi till poolen en gång till. Det har varit varmt idag, över 35 grader, det ska tydligen bli lika varmt eller varmare i morgon. Det blir nog poolen i morgon också, men jag tror inte att barnen misstycker det minsta.

Vi ska fira lillebror i morgon, har köpt presenter och tårta, och en ballong. I vanliga fall brukar vi baka tårtan själva, men det är för krångligt här. Det finns inte saker som smakar som det ska plus att man inte har tillgång till de saker som man behöver i köket.

När jag handlade det sista tills i morgon hittade jag Ballerina i affären och äntligen hittade jag Läckerol som jag hade hört skulle finnas. Det är häftigt att kunna köpa svenska saker i affären.

Nu är det dags för sängen!

No comments: