Tuesday, August 22, 2006

Snacka om sirap!

Idag går det inte snabbt med internet. Det var på gränsen att jag kom in på min egen bloggg. Det har blivit lite segare nu när Cody är här, han laddar hem precis hur mycket som helst och det tar kraft från uppkopplingen.

I dag har jag tvättat nästan hela dagen. Jag har varit på återvinningen med alla våra tomma kartonger och annat. Jag har varit till posten och biblioteket, har varit och fått en extranyckel gjord till bilen. Så det har varit fullt ös hela dagen. I kväll har jag gjort köttbullar, hade ju lovat att ta med mig köttbullar till avslutningen på cookingclass och den råkar vara på onsdag och då är jag inte hemma. De smakar inte precis som hemma men jag hoppas att de kommer att gilla dem.

Jag har fortfarande lite att packa så jag ska snart göra det och sedan gå och lägga mig.
Vi åker inte förrän klockan 6 på kvällen från Washington men det tar drygt 2 timmar dit och så ska man vara där i god tid, vi ska parkera och försöka oss på konststycket att knöka ner två bilkuddar i våra resväskor. Vi behöver ha med stolarna till Kalifornien men vi vill inte betala för att checka in dem. Vi behlver inte ha så mycket kläder med oss så bilkuddarna får plats, men jag kan ju inte packa ner dem nu. Barnen behöver ju dem när vi åker till flygplaten. Rörigt, men det ska nog gå.

Jag vet inte vilken tillgång vi kommer att ha till internet, så om ni inte får snabba svar på era mail eller inte ser någon uppdatering på bloggen så betyder det att jag inta har daglig tillgång till internet som jag har nu.

No comments: