Monday, August 07, 2006

Trött

Vilken natt!!
Trots att jag bara sov några timmar på natten till lördagen så var jag uppe sent i går. Men det var inte helt själv valt. Magen kändes inte så bra och jag drog på att lägga mig in i det längsta. Till slut blev det som jag trodde, halva natten tillbringades i badrummet. Så i dag blir det en kort blogg.

Eftersom vår AC inte fungerade stängde vi av den för att spara el. Det var ju så där lagom skönt att komma hem till drygt 30 grader varmt hus, men vi fick ner temperaturen riktigt bra, men extra fläktar. Marcus satte på AC´n en sista gång för att testa. Och peppar, peppar den fungerar igen. Åtminstonde har den gjort det idag. Vi får väl se vad reparationskillen säger som kommer i morgon.

Dagen har förflutit utan någon som helst aktivitet. Jag var slö och matt efter min natt och Marcus, ja han har tillbringatr dagen i badrummet i stället. Undrar om det varit något vi ätit. För nu mår vi bra.

Jag har lagt in bilder på en hemsida på nätet.
http://brohede.shutterfly.com

Man använder lösenordet: brohedeiusa
väljer view pictures, sedan slideshow, så ska man kunna se lite av bilderna vi tagit. Lämna gärna kommentarer, jag har redan skrivit en kommentar till de flesta bilderna.
Nu ska jag sova!

No comments: