Monday, July 17, 2006

???

Vad ska man kunna hitta på för titlar? Det är inte lätt, om det inte vore för min almanacka skulle jag knappast veta vilken dag det var. Men nu vet jag att det är måndag, denna dagen har varit ganska lik de flesta andra dagar.

Det har varit riktigt hett och soligt, ingen vind att tala om. Då är det faktiskt ganska skönt att sitta inne i ett hus med AC. Ratten på bilen var så varm när jag skulle åka och hämta Marcus att det brändes, fick flytta händerna hela tiden för att inte bränna mig.

I poolen var det ljummet, så skönt att hoppa i.
Alexander skulle absolut ha "gago" på sig, det visade sig vara glasögon. Simslasögon, i detta fallet gula med gult glas. Han var så snygg, ni kan ju bara ana. Då är det synd att man inte har kameran med sig i vattnet.
Rebecca sa "glason" när hon var liten, det är härligt med ord.
Alexander härmar friskt och vrålade "daj, daj" i går kväll när Familjen Smith skulle åka hem. Rebecca försökte rätta honom, men nej "daj, daj" skulle det vara. Inte "bye, bye" som Rebecca sa, men han är så nöjd.

I morgon ska jag med Jeanelle till hennes kyrka, det skulle vara filmvisning. Det ska bli spännande att se hur det går.

1 comment:

Prinsessmamman said...

Glösödon, sa lillasyster. Öglon sa storasyster under en period!