Thursday, July 20, 2006

Lycka

Idag har varit en dag som innehållit lite av varje. Började dagen med huvudvärk och yrsel, mådde inte bra. Marcus stannade hemma och jag gick och lade mig igen. Sov till 12. Det var lite trist att det blev så eftersom vi skulle åkt med Melanie till hennes kyrka för att delta i en "playgroup". Det får bli nästa torsdag.

När jag slutligen kom upp igen runt 12, bestämde vi oss för att äta och greja lite. När posten kom var det faktiskt lite i lådan till oss. Lite bankpapper och annat inst lika spännande..... Marcus åkte till banken för att fixa lite men kom tillbaka ganska snart, han hade inte med sig alla papper som han behövde. Vi bestämde oss för att åka allihopa, vi åkte först till Marcus jobb där han skulle hämta lite saker. Sedan åkte vi till banken, det tog sin lilla tid, tack och lov för AC i bilen. Vi åkte runt på parkeringen i väntan på Marcus. Sedan bar det av till poolen. Vi badade i två timmar, jag var i poolen hela tiden. Vi hade så vansinnigt roligt, vi njöt av att plaska, leka och busa i vattnet. Total lycka. Efter poolen tog latheten vid. Vi tog bilen till Cici´s pizza. Det kostade oss $12.50, alltså ca 100 kronor för en "all you can eat buffé". En buffé där du kan äta hur mycket du önskar. Det finns sallad, pasta, pizza och sedan efterrätt. Hela familjen för 100 kronor.

Efter maten åkte vi vidare till Target, en nybyggd affär som är jätte fräsch. Vi hittade inga solglasögon till mig, men en typ av "trampmaskin" aom vi faktiskt köpte. Så när jag har skrivit klart här är sanningens timma inne. Då ska Ulle ställa sig på denna manick och trampa en stund. Det kan jag behöva efter den buffén, har inte motionerat sedan jag kom hit och inte hade jag tid att motionera så värst mycket precis innan vi reste heller. Så nu får vi se om denna manick kan rädda mig.

Rapport kommer i morgon!

No comments: