Wednesday, July 19, 2006

Sov morgon

Onsdag morgon, jag har fått lite av en sovmorgon av min käre make. Vanligtsvis brukar vi lämna honom på jobbet vid 9, men nu är klockan snart 10.
Vi har ätit pankaksfrukost, och nu ska vi snart ge oss iväg. Jag tänkte ta en tur till affären, behöver köpa en visp. Det är inte hållbart att vispa pankakssmet och sås med gaffel. Jeanelle skulle till bion med sina barn men det började klockan 10 så det hinner vi inte. På mallen finns det ett lekområde, det är inte stort men jag tror att jag låter barnen leka där en stund. Det är helt enkelt för varmt ute. De bränner sig på leksakerna. I går var det 37 grader varmt och Rebecca brände sig på sin bilstol när vi skulle hämta Marcus. Kan ni tänka er att de hade stängt poolen för att stegen var sönder. Så det blev inget bad trots den olidliga värmen. Helt sjukt!
Nu ska vi åka, jag kommer säkert att skriva senare i kväll eftersom jag ska på "cooking class" ikväll.

1 comment:

Prinsessmamman said...

Låter nästan som här! Varit ute med båten några dagar i rad och alternerat mellan solstol och hav. Finns inte så mycket annat som lockar!