Tuesday, July 18, 2006

Tisdag

Fantasifull titel!!!
Idag har vi varit i Jeanelles kyrka, någon film blev det inte för mig. Alexander vägrade att låta mig gå. Hade räknat med att det kunde bli svårt. Men om vi testar några gånger så kanske han blir lite säkrare och kan stanna en liten stund för att leka med de andra barnen.
Rebecca var i samma rum som Ezri men efter en stund kom hon till mig och ville gå på toa. Sedan ville hon inte gå tillbaka. I det rummet som jag ver fanns en liten rosa lekstuga i plast, och jag tror att den föll damen i smaken.

Klockan är halv tre och Alexander sover middag. Ska väcka honom om en stund, för då är det dags att gå till poolen. Ska hämta Marcus på jobbet klockan5 och sedan ska han åka på volleyboll vid 6. Så det blir en kväll hemma för mig. Jag ska ju på "cooking class" i morgon kväll.

No comments: